Snurriga drömmar och det går bra nu....

Hej!
 
Alltså detta med drömmar, det är ett kapitel för sig. Ibland undrar jag vad det är jag drömmer. Vad är det för svampar som jag "rökte"? ha ha.. 😝 
Skämt och sidor, jag drömde inatt en massa. Mellan 3 och 4:30 tiden. Och att man kan bli så arg för att man inte fick reda på det som skulle sägas. 
Ja jag vet.... Riktigt weird... 
Ibland drömmer man inte nått, i alla fall man kommer inte ihåg . 
 
Ibland kan man tolka sina drömmar, ibland inte. 
 
Jaha sen har jag tagit till mig en kurs till och jag kommer vara ännu mera "borta" från den mänskliga världen. För ett tag i alla fall. Älskar att bara kunna sitta här och suga åt mig all härlig information. Vara med människor som är av samma skrot och korn ❤️
 
Ikväll har jag min näst sista sittning och det känns bra. Jag har haft en feeling hela dagen och det känns som om denna personen kommer att komma fram starkare ikväll. Ibland har jag ju känningar innan en sittning, men idag har jag också sagt till att backa från mig tills det är  dags. Vissa vill gärna hänga med ett tag innan sittningen. 
Ja jag skriver som om det vore så enkelt men visst ibörjan så hade jag prestation och jag tänkte att detta kommer inte att gå . 
 
Men idag känner jag mig så mycket starkare och jag lägger mitt ego åt sidan och träder in i ett annat mode. 
Jag älskar att ge budskap till andra och jag älskar att få förmedla från andra sidan. 
 
 Det kommer säkert att bli fler bloggar angående detta som jag älskar mest.
Ha en fortsatt underbar onsdag så ses vi när vi ses 👋 
 
Och är du intresserad av att följa mig så finns jag på Linda & änglarna på Facebook.😃

Kommentera här: