Rösten är på väg bort..

God förmiddag!!
Ja jag blev hemma idag också då halsen inte riktigt är ok. Ingen feber utan det sitter i halsen och bråkar. Jag är ju rastlös som alltid när jag behöver vara hemma. Är jag inte tillräckligt sjuk så blir jag rastlös. Men jag och en av mina kollegor kom överens om att jag skulle stanna hemma idag med så jag kan jobba nästa vecka. 
 
Jag passar då på med att gå min kurs som idag släppte del 2. Jag har även gått en liten mini kurs på Mahatma healing. Så intressant och spännande . Jag har gjort denna healing till mig själv , och ja det kändes skönt och behagligt! och jag kommer att ta in detta i min lista på vad jag kommer att erbjuda. Kommer även att göra chakrabalansering. 
Det är kul och det känns som jag bara suger åt mig all information och detta.
Andekontakt sittningarna är snart klara. Har 2 kvar. En imorgon och sen en till som jag ska boka in. Har sen slutprovet kvar. Vad detta nu innebär. 
 
Igår fyllde min äldsta son år, hela 25!! Alltså vart tar tiden vägen ? Ikväll är vi bjudna hem till honom och ska få middag och vi ska titta på bäst i test finalen. Lugnt och sansat. Ja jag är ju inte tipp topp så men en förkylning kan ju vem som helst få. Har som sagt ingen feber. 
 
 Önskar dig en trevlig fredag och ha en underbar helg!!
Så ses vi när vi ses 👋 

Kommentera här: