Påsk och hotellvistelse…

God kväll! 
Nu är man ledig i 4 dagar! Så härligt! 
(null)



Jag och mannen ska åka till Hotell Bellora i Göteborg. 
Och lite andra utflykter!
Nu väntas lixom 3 månader där jag ska besöka Göteborg ☺️
Ska bli kul! 
Nu ikväll har jag legat i soffan och kommit ifatt med lite serier! 
Detta var behövligt kan jag säga! Landa i mig själv och landa i mina energier! 
Föresten, jag har nu gjort klart 51 stycken sittningar med andekontakt. Nu inväntar jag slutklämmen. 🙏🏻
(null)
Har även gjort klart en kurs! Har typ 2 till på distans. 
(null)

Har lite annat som vi ska göra i familjen! Ja jag skriver inte nått än om detta men de ska bli så kul om det blir av! 
Imorgon blir det nagelfix i stan! Behöver fixa dom nu innan man ska åka. 
Ha en fantastisk skön påskhelg 💛🐣 
Så ses vi när vi ses 👋🏻 
(null)

Kommentera här: