Då sitter jag här ....

Hej!
Ja idag så slutade jag tidigt. det var skönt då jag har fått nått skit som satt sig på körtlarna i halsen, behöver vila.
 Men jag ger mig inte så lätt . Har fixat lite födelsedags presenter till sonen och min manmma, hon fyller ju snart 65 år . 
 Imorgon. fyller ju min första son 25. Fan vad tiden går fort fram. 
Men först så  ska det vara date night med mannen i mitt liv. 
Längtar tills vi ska åka iväg på en hotellnatt i Göteborg. 
 
Ja sen var det ju detta då med att barnen flyger ur sitt bo. Mellersta sonen ska till Norge och jobba. 😳
Alltså va? Vad hände där? Ibland kan jag inte riktigt acceptera detta med att barnen blir äldre och att dom hittar sina egna vägar i livet. 
Visst är jag stolt och vill såklart att dom gör mycket i sina liv och följer sina drömmar . Men jag ska vara ärlig med att jag känner mig ledsen och ja man blir lite ego i känslorna.
Nu önskar jag att min son får det fantastiskt bra med allt som han kommer att få uppleva. Naturen ska ju vara fantastisk där och det finns säkert hur mycket som helst att upptäcka . 
 
Jag är en stolt mamma till mina barn och dom är fantastiskt fina killar som är snälla och jag har uppfostrat dom väl. Dom är artiga och trevliga och jag vill att dom ska ha det bästa. 
Men som sagt jag kommer att sakna ihjäl mig. Att inte kunna gå  ner i källaren där han alltid sitter i sitt rum och snacka eller bara höra honom. 
När min äldsta son flyttade så  lipade jag och tycket livet var skitjobbigt. Men ok jag överlevde.. 
Jag kommer ju att ha den yngste hemma ett tag till i alla fall. 😍
 
Nähe strax kommer mellersta sonen hem och då ska han skjutsa sin mamma till optikern då jag måste fixa en sadel (har för  mig att den heter så ) till mina glasögon , den ena har trillat bort. 
 
Ha en fin dag och va snälla mot varandra, en vacker dag så står man där själv ...
Vi ses när vi ses 👋 
 

Kommentera här: