Jag känner mig otroligt bortskämd.

Halloj!
Sitter framför tv:n efter att ha jobbat med både vägledning och djurkommunikation!
På tv:n är det hockey!! Växjö vs Luleå . 
Älskar att få det förtroendet av andra människor. Återkommande personer! Nya 🦋
Jag har upptäckt att när jag gör dessa jobb så får jag en sådan härlig energi. 🩵
Bortskämd! 
Japp det är ordet.. Igår fick jag en present i förskott av min mellersta grabb! 
MacBook Pro 2020
🥹🩵🙏🏻
Alltså vad har jag gjort för att förtjäna detta? Tydligen så är jag värd denna! 
Jag började nästan grina 😭 
(null)
Är så tacksam! 🥲 kommer bli lättare när jag ska göra hemsida för mitt företag! Visst min mobil är bra så men detta kommer bli bättre. 
Imorgon är det redan onsdag! Dagarna går fort fram! Jag har snart varit på mitt nya ställe i 3 veckor! Och det känns bra! Vissa saker som ska justeras men det blir nog bra! 😊 
I helgen blir det nagelfix, och jag hoppas min vän piggnar till så vi kan ha vår date! Ja jag har nu släppt allt negativt och släppt taget! Mår fantastiskt bra! 👍🏻 
Mitt år 2024 ska bli ett av dom bästa!! 
Fokus
Ärlighet
Bubbla in
Leva livet
Arbeta 
Framförallt att ha kul
Familjen
🩵
Ha det bra så ses vi när vi ses 👋🏻 

Kommentera här: