Nagelfix och presentinköp!!

Hej!
Blandat innehåll! 
Först och främst så vill jag bara skrika rakt ut att fy helvete vad de där bråcket gör ont!! När jag står upp länge så stramar hela skiten!! 
2-3 månaders väntetid på kirurgen. Suck!!! 
Ja ja det sura är att detta tar på min energi och kraft! Blir snabbare trött och de känns i ryggen då jag hela tiden få anpassa efter "knölen"
Nog om detta!! 
Var på Hunke Möller & inhandlade lite snygga underkläder.. 
(null)
Färgen kanske blev lite fel i detta ljuset men de är en supersnygg brun nyans! Har börjat gilla denna affär! 👍🏻
Var varit och fixat klorna 😉
(null)
Blev rosa och även lite glitter rosa! Barnen på jobbet röstade fram färgen 😂 ändrade formen på dom till almond. Gillade de… 
Centernails i Växjö! Super trevliga tjejer som jobbar där! 
🩷
Hade sen en middags date med son och make! Och därefter blev det present köp! Va de va kan jag tyvärr inte skriva då jag inte vet om sonen läser min blogg 😉😂
2 dagars jobb kvar och sen helg!! En andekontakt sittning i helgen! Och söndag kalas! Imorgon är det återigen hockey! 🏒 varje dag är en fantastisk dag och den har alltid något åt mig! 
Nu ska vi strax spela poker jag & mannen och då är det mobilfritt! 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina! 
Vi ses när vi ses 👋🏻 
(null)

Kommentera här: