En dag med egenvård!!

Hej! 
Alltså vilken dag detta blev! Först så hörde frisören av sig om att hon blivit sjuk ❤️‍🩹 sånt som händer och det måste man räkna med att de kan hända! 
MEN.. Ja de finns ett men hahha för mig blev det lite katastrof! Jag har 2 intensiva veckor framför mig som jag inte har tid till mer än det som är inbokat! 
Så jag satt från kl:6:30 till kl:9:30 ca och letade frisör! Ja jag kunde ju inte ringa förrän 8:30 till vissa! 
Jag hade nästan gett upp hoppet då jag ringde Blanc i Växjö! 
Jo men dom hade en tid åt mig! 🥹🙌🏻 halleluja!! 13:15! Så jag tog tåget in vid 11:15, gick och tog en liten pankakslunch på Askelyckan! Där jag sedan satt och kollade youtube & Robinson. Tills de var dags att bege sig till salongen! 
Vilken salong!!! Wow!! 😮 och vilket omhändertagande man fick! En tjej kom fram direkt och frågade om jag ville ha nått att dricka/fika innan. 
Jag tackade nej då jag precis ätit! 
Här kommer några bilder : 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Jag vaxade ögonbryn och färgade! Jag fick ryggmassage från stolen när vi tvättade! Ja och en helt galet skön huvudmassage! Jag tror att jag blev sittandes där i ca 30 min! Ja de var de skönaste! Å varför har jag aldrig vaxat innan? 🙄 det får det bli hädanefter. 
Jag blev nöjd över vad frisören Lova skapade! 
Sen kom mannen och hämtade mig och sen hem och äta och därefter jobb med sittning a vi andekontakt. 
Så mycket känslor och så mycket kärlek! 🫶 Wow säger jag bara! Jag är så tacksam för min gåva. 
Date night har det blivit också! Poker och såklart en mangodrink & en liten turk 😂 nu lite youtube och sova! Imorgon tillbaka till jobbet ❤️
Jag tycker att alla borde unna sig en dag där man bara ta hand om sig själv!! Jag har tankat så mycket energi. 
God natt så ses vi när vi ses 👋🏻 

Kommentera här: