En dag i trädgården!!

Hej hej!! 
Då var min "lediga" lördag här! Dock har jag, mannen, svärfar och äldsta sonen sågat ner vårat stora träd som vi haft på baksidan! 
(null)
Jäklar vad mycket det blev av detta!! Den var tyvärr rutten inuti! Så det var lixom dags nu!! 
Jag fortsatte i trädgården och skapade mina land och rensade upp! 
(null)
Där ska luktärtorna få växa! Jag ska så inne först! Längtar såååå efter värmen och solen! 
(null)
En blomsteräng ska jag fixa! Ska införskaffa mig en rabattkant så det blir en kant runtom! 
Har även sparat en del från trädet och satt vid min ängla studio! 
(null)
Imorgon ska det jobbas i mitt lilla hus ❤️ har i veckan vart hos min mentor på amorinas och fått resten av omdömena! Jag blev så rörd av alla fina ord! Att folk blir lugna och känner sig avslappnade när dom kommer in i min studio. Det är lixom de jag vill förmedla! Lugn och ro! 
🫶
Ikväll/natt så ska även sonen köra till Norge!🇳🇴 
Det känns ❤️ 
Nehe nu ska jag hjälpa till att packa!! 
Vi ses när vi ses 👋🏻 

Kommentera här: