Student och shopping!!

Detta med shopping đŸ›ïž ja jag sĂ€tter köpstopp efter köpstopp  men lyssnar jag? NÀ  
Fast idaghandlade vi nyttiga saker!
  • En vit Yttedörr till min studio
  • Samma fĂ€rg som garaget, bra att köpa hem de med!
  • EntrĂ© tak
(null)
(null)

Enkel vit dörr kommer bli perfekt! AlltsĂ„ jag lĂ€ngtar som en tok tills jag kan flytta ut mina saker dit ut! 
Kommer bli sĂ„ underbart!!! 
Mannen min har snart lagt klart hela taket! Imorgon mĂ„ndag ska han bestĂ€lla fönsterna! 
❀
Student fest đŸ‘©đŸŒâ€đŸŽ“ var vi pĂ„ igĂ„r!
SĂ„ fint och bra gjort! 
(null)

(null)

(null)

Semestern börjar nĂ€rma sig! Ska bli skönt nĂ€r man kan gĂ„ pĂ„! Jag har blivit beviljad v.27,28 jobba v.29, semester v.30,31 & 32! 
SĂ„ nu kan jag börja planera! Ja jo jag behöver inte göra de dĂ„ jag egentligen vet! 
MĂ„la mĂ„la bygga mm! Men man Ă€r ledig!! 
Nu ska jag försöka sova! Jobb mellan 8:30-17! Ingen jĂ€tte höjdare tid men men!! 
Ha en God natt sĂ„ ses vi nĂ€r vi ses đŸ‘‹đŸ» 

Kommentera hÀr: