4:e advent, kalas och bortskĂ€md đŸ€Ž

AlltsĂ„ det Ă€r julafton om 4 dagar, ja om man rĂ€knar frĂ„n morgondagen. 
Denna veckan blir liiite att göra varje dag. Det skall göras köttbullar mm. Funderar pĂ„ om man skulle göra omelett oxĂ„ i Ă„r. Ja vi fĂ„r se. 
Att gĂ„ pĂ„ ww ViktvĂ€ktarna Ă€r lite jobb med nĂ€r man kommer till högtider. men detta fixar jag!! PĂ„ sjĂ€lvaste julafton sĂ„ fĂ„r jag Ă€ta de jag vill och kĂ€nna att det faktiskt Ă€r jul! 
Vi har firat mannen idag och han fick sĂ„ fina presenter. 
Jag fick Ă€ven jag present! Min adventspresent! Ett par sĂ„Ă„Ă„ fina öronhĂ€ngen. 
(null)
Jag Ă€r bortskĂ€md nĂ€r det gĂ€ller adventspresenter! Förra advent ( 3:e ) fick jag, parfymen Si. AlltsĂ„ jag Ă€lskar den!! 

Mannen fĂ„r oxĂ„ fina presenter, idag fick han ett fint pussel  som han kan lĂ€gga i mellandagarna. 


Hoppas ni haft en fin söndag! Vi ses nĂ€r vi ses đŸ‘‹đŸ» 

Kommentera hÀr: