Tatuering och spökdisco....

Äntligen har jag påbörjat min tatuering på vänster arm! Den arm jag har farmor & farfar! Det är för mig så viktigt att detta blir så som jag tänkt! Alltså hon som tatuerar är grymt duktig! Satt i stolen i 5 timmar sist! På måndag är det dags igen! Och då är det underarmen som ska gaddas! 
(null)
Så här fin är den nu! Och det är lite kvar på denna att göra! Hon skulle lägga i lite vitt i fjärilarna! Men alltså det motivet jag ska ha på underarmen är så vackert! Jag blev så nöjd att jag hittade de! Och de var det som blev ändrat för först skulle jag bara ha orkidéer och sist änglavingar men alltså nu blir det helt annat! Detta kommer bli såååå snyggt! Ni kommer få se!! 
Igår fredag så var det dags, dags för spökdisco för alla som ville! Det kom ett bra gäng som dansade och lekte! Så kul! Alltså ni fattar inte vilken glädje som barn skänker när man hör nått som dem gillar! Alltså musik och dans är så enkelt! Det sura för mig idag är att mina fötter har helt förstörts!! Visst det var det värt men faaaaan så ont! 
(null)
Så här såg jag ut igår på discot!! 🧙🏼‍♀️😅

Kan knappt gå idag 🤦🏼‍♀️ och ikväll ska jag jobba på st3 i baren! Ja hur detta ska gå de får vi se! Jag hoppas att det kommer folk ikväll för man vet aldrig när det blir mer! Visst sen är det de där med Corona!! Men jag jag hoppas att folk som kommer är friska! 
Men hörrni ha det så bra så ses vi när vi ses 👋🏻 

Kommentera här: