Fredag och baren imorgon!!

Blev lite sugen att skriva ett par rader! Hade en fantastisk kursstart i onsdags! đŸ™đŸ»â€ïž
Blev dock lite omtumlad av alla kĂ€nslor som kom! 😅 alltsĂ„ denna vĂ€rld Ă€r bara sĂ„ fantastiskt hĂ€rlig!! Jag kan va mig sjĂ€lv och bara njuta varenda minut! LĂ€ngtar som en tok tills nĂ€sta gĂ„ng! 
Idag var det rena rama julafton i brevlĂ„dan!! Det kom klĂ€der frĂ„n SHEIN! BestĂ€llde den 17/8 och de skulle komma den 7/9, men landade hos mig idag! SĂ„ ny outfit pĂ„!! SĂ„ hĂ€rlig fredags kĂ€nsla har jag oxĂ„! 
(null) (null)

(null)

(null)
Är grymt nöjd med oversize storleken!! Perfekta jobbklĂ€der!! Tack min vĂ€n Jenny A som tipsade om sidan â€ïžđŸ™đŸ» 
Jobb imorgon pĂ„ st3 och du Tias g-son spelar musiken! Jag stĂ„r i baren som vanligt och ni Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ vĂ€lkomna OM ja det finns ett OM, ni mĂ„ste vara friska och utan symtom! Öppnar upp 21:30-02:00! 
Idag börjar jag jobba kl:9-17:30! SĂ„ en underbar skön avslappnad morgon har jag haft! 
Ha en superfin helg sĂ„ ses vi nĂ€r vi ses đŸ‘‹đŸ» 

Kommentera hÀr: